Hold

Nuværende holdplan:

Mandag: 06.00 (WOD), 16.00 (WOD), 17.00 (SIMPLE), 19.00 (STÆNGER AF STÅL), 20.00 (STÆNGER AF STÅL).
Tirsdag: 16.00 (UNGEHOLD) 17.00 (WOD), 18.00 (ENDURANCE), 19.00 (INTRO HOLD), 20.00 (WOD).
Onsdag: 06.00 (WOD), 16.00 (SIMPLE), 17.00 (WOD), 19.00 (VL), 20.00 (WOD).
Torsdag: 16.00 (UNGEHOLD) 17.00 (WOD), 18.00 (SIMPLE), 19.00 (ENDURANCE), 20.00 (DET STÆRKE HOLD).
Fredag: 06.00 (WOD), 16.00 (BODY/TEAM WOD), 17.00 (BODY/TEAM WOD).
Lørdag: 09.00 (ENDURABCE) 10.00 (BUDDY / TEAM HOLD) 11.00 (INTRO HOLD).
Søndag: 10.00 (HERO WORKOUT).

Introhold

Her får du et godt indblik i hvad CrossFit er igennem en times træning, hvor du får grundig instruktion i funktionel træning inspireret af Cross Fit. Husk passende træningstøj og sko, en flaske vand og håndklæde, da du garanteret får sved på panden.

Introduktionsforløb

Her bliver du introduceret for alle basis øvelserne i CrossFit igennem funktionel træning inspireret af Cross Fit. Du får grunding introduktion til fire forskellige træninger inden du starter på de almindelige hold. Her er der masser af tid til, at svare på spørgsmål eller få øvelsen gentaget, hvis der er behov for dette.

Introduktionsforløb

Her bliver du introduceret for alle basis øvelserne i CrossFit igennem funktionel træning inspireret af Cross Fit. Du får grunding introduktion til fire forskellige træninger inden du starter på de almindelige hold. Her er der masser af tid til, at svare på spørgsmål eller få øvelsen gentaget, hvis der er behov for dette.

Workout of the Day eller ”WOD”

“WOD – Work out for the Day” er for alle medlemmer både nye som gamle.
Hver dag sammensættes en ny “WOD – Work out for the Day”, så der sikres den nødvendige variation i træningen og alle bliver presset.
Men med stor fokus på, at øvelserne bliver udført korrekt og til den enkeltes niveau og erfaring.

Gymnastics

På Gymnastics-holdet kombineres gymnastik og bevægelse. Din krop vil blive udfordret på
fleksibilitet, koordination, balance og styrke. I timen vil du blive udfordret i de mange gymnastiske
elementer, som CrossFit-træningen indeholder, hvilket vil indebære øvelser i baren, på gulvet, i
ringene og i klatretovet. Øvelserne vil blive brudt ned i små elementer, og uanset dine mål og
færdigheder vil der være fokus på at forbedre dine skills på en sikker og effektiv måde.

Gymnastics

På Gymnastics-holdet kombineres gymnastik og bevægelse. Din krop vil blive udfordret på
fleksibilitet, koordination, balance og styrke. I timen vil du blive udfordret i de mange gymnastiske
elementer, som CrossFit-træningen indeholder, hvilket vil indebære øvelser i baren, på gulvet, i
ringene og i klatretovet. Øvelserne vil blive brudt ned i små elementer, og uanset dine mål og
færdigheder vil der være fokus på at forbedre dine skills på en sikker og effektiv måde.

Ungdomshold (10-15 år)

Funktionel Træning for “Teens” minder meget om de almindelige ”WOD” hold så, hver enkelt trænings session er nøje planlagt. Her har vi mere fokus på, at gennemføre øvelserne igennem anvendelse af den rigtige teknik. Derudover skal træningen først og fremmest være sjov og stimulerende.

CrossFit Kids (6-12 år)

CrossFit Kids er crossfit,, hvor vi leger de sjove funktionelle- og motoriske øvelser. Vi har fokus på, at træningen skal være rigtig sjov og at der er godt humør og store smil. Træningen forbereder børnene på hverdagens udfordringer samt sætter fokus på en sund og aktiv livsstil.

Hjem

Ring op

Send email

Kontakt os